Ivana Paradžiković otišla iz Hrvatske pa poručila: ‘Tek sada živim onako kako sam oduvijek željela’

Ivana Paradžiković (Foto: Instagram)

“Nikada me nije vezalo mjesto. Oduvijek sam bila lutalica. Ali tek sada živim onako kako sam oduvijek željela”, započela je na Instagramu nekadašnja urednica emisije ‘Provjereno’ Ivana Paradžiković koja se ovih dana nalazi na Islandu.

Naime, kako je otkrila, Ivana je kombijem prešla 2500 kilometara u samo pet dana, kroz, kako je opisala Island, zemlju gdje priroda piše svoje zakone.

A kako ne bi sve stalo samo na dvije rečenice, u svojoj najnovijoj objavi nagrađivana novinarka je detaljno ispričala kako je tekao dolazak na Island, kao i što sve trebaju znati oni koji se odvaže na istu avanturu.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Ivana Paradžiković (@ivanaparadzikovic)

“Sve moje ludorije krenu sa: hej, imam ideju”

“Dugujem vam konkretne savjete i iskustva ako planirate i vi mojim stopama. Spremite ovaj post! Najbolje da priču krenem ispočetka. Sve moje ludorije krenu sa: hej, imam ideju! Srećom pa oko sebe imam avanturiste koji se odazovu, jer znaju kako će biti nezaboravno!

Budući da je u zadnji čas, karte su bile skuplje. Wizz air iz Budimpešte, 550€. Ali ako planirate, mogu biti baš povoljne, 50ak €! Parking u Budimpešti, 50€ tjedan dana, city break parking 3 minute od terminala. Kako je špica ljetne sezone i cijene auta su brutalne, ali sam pronašla sjajnu opciju!

Toliko dobru da sam cijelo vrijeme bila sumnjičava. Stranica preko koje lokalci iznajmljuju svoje aute. Carrenters.is Tri puta povoljnije! Potpisujete ugovor, sve legalno. Međutim, za razliku od agencija koje naplaćuju sve dodatno: posteljinu, stolice, beštek pa se tako trošak popne na sumanute iznose, ovdje je sve u cijeni”, pojasnila je Ivana pa nastavila.

Ivana Paradžiković ispričala kakav je užas doživjela na ljetovanju: ‘Glasne budale i divljaci vladaju’

“Kakav jezik”

“Dakle, uzela sam kombi od Adama koji živi i radi na Islandu kao kuhar, a taman je u to vrijeme otišao na odmor doma u Poljsku. VW kombi prenamijenjen u kamper. Krevet, plinsko kuhalo, webasto sustav grijanja- obavezno!, kutija s pijeskom za mačke kao wc i to je to. Sve što ti je potrebno! 1000€/ 5 dana!

Dovezao mi ga je njegov presladak nećak Michal. Prespavali smo na parkingu njihove zgrade jer već je bilo 2 ujutro, a u 7 je pokret. Prvi dan je plan Golden circle. To je najturističkiji djir. Kad ideš agencijom, tamo te obavezno vode. Nacionalni park Thingvellir- Geysir- Gullfoss-Seljalandsfoss- Reynisfjara- plan je bio dogurati do kampa u Kirkjubæjarklausturu gdje spavamo. Foss su vodopadi. Fjara plaže. Toliko sam skontala. Kakav jezik.

Ne plaća se ni cesta ni ulaznice na većini mjesta, ali zato se svugdje plaća parking. Najbolje preko app Parka. Otprilike 6-8€. I da, sjajne aplikacije koje su meni pomogle: safetravel za stanje na cesti, park4night za kampere, guidetoiceland ima opis svih lokacija i ponuđene ture. Vedur.is stranica za praćenje vremena! I to treba shvatiti ozbiljno! Spava se u kampovima, 30-40€ za dvije osobe i kombi. Karticu za 180€ koja pokriva smještaj u svih 40ak kampova nema smisla kupovati ako ideš na kraće od dva tjedna”, poručila je Paradžiković na kraju te najavila pratiteljima kako će ih informirati i o ostalim danima svoje avanture na Islandu.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Ivana Paradžiković (@ivanaparadzikovic)